Lze zboží vyzvednout osobně?
Zboží lze vyzvednout osobně v kamenné pobočce Stylsport v Praze. Adresa je: Havanská 12, Praha 7. Aby zde bylo pro Vás zboží připraveno, musíte si při nákupu zvolit variantu – Osobní předání. Ve Stylsportu si můžete zboží vyzvednout jakmile Vás informujeme emailem/smskou.
Jak budu informována o odeslání a doručení mé objednávky?
Prostřednictví emailu budete informováni o každé změně stavu objednávky. Vyplňujte prosím email pozorně bez překlepů. Pokud Vám nepřijde potvrzující email o přijetí objednávky, kontaktujte nás prosím na našem emailu:
Kolik stojí dopravné a balné?
Za balení a odeslání zboží účtujeme jednotnou sazbu 110,- Kč.
Kdy bude objednané zboží doručeno?
Zboží odesíláme standardně do 5 pracovních dnů. Doručí Vám jej společnost GLS. V případě, že dojde k prodlevě v dodaní, informujeme zákazníky formou emailu.
Je vhodné sušit trička v sušičce?
Sušení triček v sušičce nedoporučujeme. Velmi horký vzduch může poškodit potisk.
Jakou formou probíhá platba?
Při osobním předání probíhá platba v obchodě obchodě Stylsport (Havanská 12, Praha 7). U zásilek posílaných PPL v rámci ČR a SR probíhá platba formou dobírky po doručení zboží.
Je možné zakoupené zboží vyměnit?
Zboží je množné vyměnit v době vymezené zákonem. Při výměně zboží platí zákazník veškeré dopravní/poštovní náklady spojené s výměnnou zboží.
Jak je možné zakoupené zboží reklamovat?
Zboží je možné reklamovat osobně v obchodě Stylsport (Havanská 12, Praha 7), nebo prostřednictvím emailu a následného zaslání poštou. Kompletní informace o problematice reklamací si můžete přečíst v příslušné kategorii Eshopu.
Zasíláte zboží na Slovensko?
Ano, balíky na Slovensko pravidelně odesíláme. Zboží doručí soukromý dopravce a platba probíhá při doručení v Eurech. Cena za dopravné na Slovensko je 5 Euro.
Jak mohu objednat zboží vyráběné na zakázku?
Veškeré objednávky zakázkové výroby řešíme prostřednictvím emailu: hockey-factory@seznam.cz